sobota, 17 listopada 2012

Go to hell

Ostatnio cierpie na brak czasu na wszystko, wracam późno i nawet nie mam jak przejrzeć waszych blogów i co się dzieje w świecie blogosfery. Mam nadzieje, że mi wybaczycie, jedynie co to staram się dodawać systematycznie posty. Jak zauważyliście uwielbiam bluzy, w ostatnim tygodniu na WFM udało mi się zakupić kolejną do mojej kolecji, zorza mnie zauroczyła, może dlatego, że jest zbliżona do galaxy, na które mam ostatnio manię. Placak jest mega pojemy, a do moje plecy po noszeniu toreb cały czas potrzebowały odpoczynku, a do tego jest ciekawszy niż nie jedna torba. Jak zauważyliście wielkie czapki, ta należy do moich ulubionych toważyszy mi tak naprawdę codziennie.



beanie - beanie time
blouse - Luv Ya
pants - sh
creepers - allegro 
jacket - pull and bear 
backpack -sprayground

87 komentarzy:

  1. ojaaa wyglądasz meeega zajebiściee: DDD<3
    jaram sieee <3

    OdpowiedzUsuń
  2. jak Tobie cudownie w tych wszystkich czapkach, które masz! i bluza jest urocza!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bluza, bardzo oryginalny print! Całość prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czadowa czapa i bluza , ale chyba najbardziej zazdroszcze cieplutkiej kurtki ,piekna!

    OdpowiedzUsuń
  5. mam identycznie, brak czasu na cokolwiek;/ bluza jest idealna<3 najlepiej wyglądasz w czapach i te Twoje włosy, mega zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  6. bluza i plecak robią wrażenie, naprawdę

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja bluza i plecak cudo! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna bluza, wygląda mega efektownie! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. bluza jest świetna i te kolorki ;3
    też ostatnio nie mam czasu na blogowanie, miałam próbne egzaminy i wiele innych ważnych spraw.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluza MISTRZOSTWO <3

    Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tam jadę chyba dopiero 10 lutego ale jakby coś to wiesz, see ya in London :)
    Co do fotek... Chciałabym ale kurde jak kończe pracę to jest już ciemno :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny styl, będę obserwować <3

    OdpowiedzUsuń
  13. marzą mi się takie bluzy :D peeełno takich bluz :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Twój sweterek jest cudowny Kochana :*
    Te kolory zachwycają, wygladasz uroczo i dziewczęco :*
    Całuję Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Cholera, ale masz świetną bluzę, ta zorza też mnie zauroczyła, genialne kolory! Szkoda, że moje fundusze w tym miesiącu są tak bardzo ograniczone, bo z miłą chęcią widziałabym taką w swojej szafie, eee tam w szafie, co ja gadam - na sobie! :) Dobrze, że dodajesz regularnie posty, ja przeważnie dodaję raz na tydzień, ze względu na deficyt zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz super ; )
    Świetna bluza .

    OdpowiedzUsuń
  17. A czape jak gdzieś Cię spotkam to ukradnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O-o, moje creepy. Są świetne.
    A o bluzie nawet nie wspomnę.
    Luv ya!

    OdpowiedzUsuń
  19. creepersy <3
    no i czapka ! awww!

    http://daring--fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Cześć, jestem Marta i jestem idealna ! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Czapka jest moim faworytem, świetna!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś jak nie z tej planety ! Jesteś niesamowita :*

    OdpowiedzUsuń
  23. jesteś super! :) doooodaj kiedyś post jak obrabiasz zdjęciaa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie specjalizuje się w tym, poprostu bawię się krzywymi i za każdym razem robie coś innego ...

      Usuń
  24. bluza i plecak - mistrzostwo świata! ;d

    OdpowiedzUsuń
  25. Ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  26. bluza jest kozacka, czapka zresztą też wymiata :P tylko plecak jak dla przedszkolaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem zakochana po uszy w Twojej czapie. :) :) :**

    OdpowiedzUsuń
  28. klimatyczne zdjęcia, wyglądasz genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. super fajie wienc hyped i dzienkuje za komentarz!

    OdpowiedzUsuń
  30. that backpack is so so cute! you look effortlessly stylish girl!

    OdpowiedzUsuń
  31. genialnie- wspaniała bluza, boskie ombre. mega
    pozdrawiam:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  32. kapitalna czapka i bluza, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  33. Super !
    Mam pytanie, na jakiś polskich blogach się wzorujesz ?? Które najczęsciej czytasz ? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wzoruje się na polskich blogach, staram się nie wzorować na blogach, szukam inspiracji przeważnie na tumblrze i staram się robić coś własnego, a te które czytam najczęsciej są w top ten po prawej stronie :))

      Usuń
  34. tak wgl to ladnie ci w okularach

    OdpowiedzUsuń
  35. Wiesz co, podziwiam Cię, za to że chce Ci się prowadzić bloga, że masz swoją pasję. Ale szkoda, że jesteś taka pusta. Robisz jakieś chore zadymy na forum, pyskujesz jak małe dziecko - okej, może jesteś wygadana, okej, może masz swoje zdanie, ale czasem warto użyć swojego mózgu.

    I nienawidze pisze się razem - a jak dyslektyczka to istnieje coś takiego jak SŁOWNIK :)

    Pozdrawiam i skup się na samych obrazkach, nie wypowiadaj się za wiele.
    Zdjęcia ładne, buźkę masz ładną, więc szczerze Ci radzę;)

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyznam Ci szczerze, że dziwię się, że potrafisz oceniać w taki sposób człowieka, tak naprawdę go nie znając, bo stwierdzenie, że jestem pusta argumentujesz czym, bo z tego co widzę tutaj to niczym.
      A co do reszty, nie rozumiem czemu ta sprawa przeniosła się tutaj, jeśli masz jeszcze jakieś wątpliwości czy problemy zapraszam, pisz prywatnie, bo blog to nie miejsce na rozwiązywania takich problemów, jeszcze z nim nie związanych.

      za komplementy dziękuje, a rady wydają mi się nie potrzeba :)

      Usuń
  36. No tak. Jak mój poprzednik też cie podziwiam. Ale w innym znaczeniu. Dla mnie jesteś inspiracją, ikoną tego jak się wyróżniać (w pozytywnym znaczeniu), jak stać się zauważalnym. Poza tym że jesteś śliczna, masz swój styl, swoje priorytety jesteś też wygadana i pewna siebie. Własnie taką osobą jak ty chciałabym być. Myślę że wielu ludzi sądzi to samo co ja, nawet jeśli tego otwarcie nie piszą.

    Fanka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejciu, strasznie mi miło słyszeć takie słowa, nawet nie wiem co powiedzieć !
      dzięki Ci bardzo :3

      Usuń
  37. Ta bluza jest piękna, oddaj! xD

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam twój blog ,jest cudowny ,zawsze sprawiasz ,że na mojej twarzy pojawia się uśmiech :-) Dziękuję
    ps ; mam małe pytanie ..Jak można zamówić bluzę z Luv Ya ? :]

    OdpowiedzUsuń
  39. mam o tyle szczęście że często bywam w Hamburgu i tam jest Monki. więc niestety nie powiem Ci jak zamawiać online rzeczy =/
    Ale ogarniaj ten temat bo to najwspanialszy sklep świata! ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczna jestś *-*

    OdpowiedzUsuń
  41. SH czyli jaka to marka/ firma?

    OdpowiedzUsuń
  42. Z Luv Ya zamawia sie na facebooku ?
    boska bluza. <3333

    OdpowiedzUsuń
  43. http://bikbok.com/eu/Categories/Collection/Jeans/JP-Funk-Flex/p/7127785-560-Blue to ten model? *-*

    OdpowiedzUsuń
  44. Co ty robisz że włosy ci się tak trzymają a grzywka szczególnie? : O

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten plecak nadaje się do szkoły ?*-*
    i wtedy czy książki ci sie mieszczą ?;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest bardzo pakowny, mieszczą mi się wszystkie książki, dla mnie jest idealny właśnie do szkoły :)

      Usuń
  46. kocham te włosy <3
    no i ta figura *o*

    OdpowiedzUsuń
  47. Ile czekałaś na bluze?

    OdpowiedzUsuń
  48. Więcej niż miesiąc czekałaś? i ty e-mailem zamawiałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam ją na wrocław fashion meeting gdzie byli jednym z wystawców, wiec nie mam pojęcia ile czeka się na bluzę ...

      Usuń
  49. ILE zapłaciłaś za plecak z przesyłką ??

    OdpowiedzUsuń
  50. na jakiej stronie ? :X
    dałabyś konkretny link?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co widzę, nie już ich, wszystkie wysprzedane ;c

      Usuń
    2. a dasz link do strony, proszę ;c

      Usuń
  51. Podasz stronę na której zamawiałaś plecak bo na sprayground plecak kosztuje 50 $ a przesyłka 53 $ razem 103 $.... Szukam taniej już kilka miesięcy proszę pomóż :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. plecaki kosztują z tego co pamiętam 60, a wysyłka jest na cały świat darmowa, wiec wydaje mi się że spokojnie zamówisz go już za 60 :)

      Usuń
    2. http://www.sprayground.com/
      np tutaj plecaka za 60 $ a przeslylka 25 $ :/

      Usuń
    3. wiem że co jakiś czas przesyłka jest za free, musisz pilnować ...

      Usuń
    4. Dzięki :) ale często ? z jakiejś okazji?

      Usuń

Cenie sobie konstruktywną krytykę, jak i miłe uwagi
Każdy komentarz mile widziany,
Proszę nie zostawiaj adresu do swojego bloga, naprawdę jak będę chciała to na niego trafię :)