sobota, 6 kwietnia 2013

Day in Paris


Tydzień temu wróciłam z wymiany, ostatnim punktem był weekend w Paryżu. Pogoda było o wiele bardziej sprzyjająca niż w Polsce, ucieszyłam się, że wreszcie zamiast zimowego płaszcza mogłam założyć parkę, którą jeszcze złapałam w Luksemburgu na wyprzedaży za nie całe 20 . Choć nie obyło się bez czapki i komina. Bardzo długo szukałam tshirta z takim nadrukiem, prosty sportowy, dla mnie idealny, szukam jeszcze jednego, który będzie miał podobny wzór, lecz na plecach. Wygodne buty tego dnia były podstawą, chodziliśmy strasznie dużo, moje air maxy spisały się idealnie !








(beanie - carhatt | scarf - reserved | parka - zara(%) | blouse - H&M | vest - sh (levi's) | pants - F&F | sneakers - nike)


Instagram


39 komentarzy:

  1. zazdroszczę strasznie, że tam byłaś:< i wspaniale wyglądasz, koszulka mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę wyjazdu! :) genialnie wyglądasz i świetne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie !

    inverosva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam twój styl! :))
    Zazdroszczę :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też kiedyś byłam w Paryżu ;p. Świetnie wyglądasz i zazdroszczę wyjazdu teraz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje oczy są przecudowne!!
    świetnie Ci w tej czapie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeejku, uwielbiam Twój styl! Chciałabym Cię kiedyś poznać, naprawdę. *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszcze ! masz piękny styl :*
    zapraszam do mnie :) NOWY POST ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. pamiętam swoją wymianę we Francji, zebrałam wtedy najfajniejsze wspomnienia na całe życie :) Parka świetna, mam podobną czarną ale niestety tak fajnie się nie prezentuje :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ Ci zazdroszczę! Jeszcze nigdy nie byłam w Paryżu i chyba nawet nie muszę pisać, że bardzo chciałabym kiedyś tam pojechać - oczywista oczywistość. :)
    Świetna parka, tak samo jak jej cena. Widzę też fajna kamizelkę pod spodem. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. chodzę z nią do szkoły ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta kurtka to Ci się udała, jest świetna!
    Zazdroszczę weekendu w Paryżu, tak dawno tam nie byłam...

    OdpowiedzUsuń
  13. wow jaka piękna parka, właśnie takiej szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja uwielbiam te Twoje lużne połaczenia !

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana wyglądasz genialnie, a Paryż to cudowne miasto! Sama miałam okazje je zwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę ci bardzo tej podróży! Paryż to jedno z miast, które zdecydowanie muszę obejrzeć :) A ty wyglądałaś świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. i love the outfit ! the beanie is amazing!,


    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. No naprawde genialny styl i zazdroszcze całkowicie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  19. W prawej kolumnie bloga nie działa "Tumblr"

    Świetna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Weekend w Paryżu to coś cudownego! ;D
    Świetną masz stylówkę ;P

    OdpowiedzUsuń
  21. lubię takie luźne, wygodne ale oryginalne zestawy. Weekend to chyba za mało by zwiedzić Paryż... ;) ale wieża uwieczniona na zdjęciu przynajmniej jest :)
    chciałabym tam kiedyś pojechać..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a, i obserwuję twój tumblr! czemu wcześniej go nie zauważyłam ;ooo

      Usuń
  22. Amazing blog :) I follow You now and I hope that you like my blog too! Have a great day ❤

    xx San☽
    owlspassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ale Ci zazdroszczę tej wymiany! ;d i parki też :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Hey dear I really like your blog! What about following each other? Also on bloglovin, facebook and even on Lookbook if you want...just let me know :3 <3


    NEW POST UP!

    www.OntoMyWardrobe.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja, bardzo fajne połączenie air maxów z resztą ubrań :))

    OdpowiedzUsuń
  26. przeglądałam twoje posty, jak ty się zmieniłaś, głównie przez te włoski :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Super blog i świetny post :) Ma w sobie to coś !
    może obserwacja :*?

    OdpowiedzUsuń
  28. Hmmm co ja mogę na to powiedzieć.... Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. serio świetnie wyglądasz ej, jak jakaś laska z tumblra typowo :D super!

    OdpowiedzUsuń
  30. Zazdroszczę Ci tej wizyty w Paryżu :) Wyglądasz świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  31. najlepsza stylizacja

    OdpowiedzUsuń

Cenie sobie konstruktywną krytykę, jak i miłe uwagi
Każdy komentarz mile widziany,
Proszę nie zostawiaj adresu do swojego bloga, naprawdę jak będę chciała to na niego trafię :)