Berlin


Maj jak mogliście zauważyć był dla mnie miesiącem przepełnionym (nie boje się użyć tego słowa) od wyjazdów. Zwiedziłam wiele pięknych miejsc, nie które okrywałam na nowo, a w niektórych byłam po raz pierwszy. Jednym z takich miejsc był Berlin - ostatni długi weekend maja wraz z rodzinką wykorzystaliśmy na wyjazd i zobaczenie miasta. Z Wrocławia jest to chwila, choć wcześniej nie miałam okazji go zwiedzić. Osobiście Berlin mnie pozytywnie zaskoczył, wiem że napewno odwiedzę go w jeszcze (nie) raz .
Instagram




Okazało się, że 3 dni, które tam spędziliśmy były idealnym czasem aby zobaczyć najbardziej turystyczne miejsca. Brakło nam trochę czasu, aby na spokojnie przejść się po zoo czy zwiedzić miejsca, których nie ma w każdym przewodniku. 


Mieszkaliśmy w zachodniej części Berlina - Charlottenburg, architektonicznie przypomina mi wrocławskie nadodrze, klimat tej części miasta jest nieziemski. Piękne kamienice i spokój który tam panował, wiele klimatycznych kawiarni i restauracji. Jeśli nie zatrzymacie się w tej części, a macie czas warto podjechać, jest to ok. 20 min pieszo od ZOO.








You Might Also Like

2 komentarze

Cenie sobie konstruktywną krytykę, jak i miłe uwagi
Każdy komentarz mile widziany.

Flickr Images