Toscany



Maj oficjalnie miesiącem podróży, zaczął się niepozornie wyjazdem w góry z kołem naukowym, parę dni w domu. Po czym tydzień w Toskanii, a ostatni długi weekend spędzony w Berlinie.
Cudownie jest tak podróżować, zwiedzać i odpoczywać.
Czerwiec będzie napewno bardziej pracowity, zbiża się sesja na uczelni, przy tym mam do nadrobienia zaległości, które nagromadziły się przez moją majową nieobecność.

W Toskanii spędziliśmy tydzień zwiedzając okolice Sieny i Florencji, nie mówię za dużo, bo to jak piękna jest ta okolica możecie zobaczyć we vlogu poniżej :)

Zostań ze mną na bieżąco, zostaw suba ;) 



Mam nadzieje, że w przyszłym tygodniu uda mi się w ruszyć z kulinarną częścią mojego kanału ! :) 

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Zazdroszczę takich widoków :)
    Fajny buldożek <3 Też mam
    Zapraszam do mnie na post ♥
    Byłoby mi niezmiernie miło.
    BITHERPHOBIA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cenie sobie konstruktywną krytykę, jak i miłe uwagi
Każdy komentarz mile widziany.

Flickr Images